2012. december 15., szombat

Lénykedésem végetér

Volt egy ötlet, egy kanadai anyukától. Volt egy magyar anyuka, aki azt mondta, miért ne tehetnénk ezt elérhetővé a magyar gyerekek számára is? És volt egy kis kézműves csapat, akiknek nagyon tetszett az ötlet, összefogtak és megvalósították ezt az álmot. Sok gyerek álmát. Sok sok gyereket tettek boldoggá eddig is és kétség sem fér hozzá, hogy még sok-sok gyereknek (és felnőttnek! ;) ) okoznak boldog pillanatokat!
Ez a csapat a TRÉV (Te Rajzolsz Én Varrok). Megtaláljátok őket az interneten ITT és ITT és a Facebookon is.

Volt szerencsém ennek a csapatnak a tagjának lenni, azonban tegnap úgy határoztam, hogy bármennyire is szeretem őket, bármennyire is jó érzés egy-egy lényt életre kelteni, búcsút veszek tőlük, ez nem az én utam. Mindez az utolsó (szám szerint mindössze harmadik ;) ) "lényem" életre keltése közben fogalmazódott meg bennem, ami, csak hogy átlássátok mi munka van egy ilyen lény születésében, csekély 7 órán át tartott, úgy, hogy közben egyszer felkeltem enni, 2x tisztába tettem a legkisebbemet, aki egyébként hősként eljátszott egyedül szinte egész nap.. :(, majd elszórakoztatták a nagyok, akik az oviból jöttek haza délben. Ha gyerektelen vagyok teljes nap, ez az idő lement volna mondjuk úgy 5 órára. Készült 2 fej, mire készült egy olyan, amire azt mondtam, maradhat..:p, készült 2 bónusz kar... és 2 kézfej, mire a harmadik olyan lett, hogy azt mondtam, ő is maradhat... Kérlek, ennek fényében tekintsetek a kis csapat által meghatározott árakra, amik szerintem még így is igen szerények, a jótékonysági vonalat súrolják a fizetős megrendelések is..

Elkészült tehát az én utolsó lényem, az eredeti rajzot sajnos nem mentettem el...:( és már nem is érem el, mert annyira szigorú voltam magamhoz, hogy a csapat fb-os munkaoldaláról is kiléptem, nehogy elbizonytalanodjak.. ;)





Ők az én korábban elkészített lényeim:





Ha igazán egyedi és tuti ajándékot kerestek, keressétek meg bátran bármelyik alkotót, mindegyikük szenzációs megoldásokkal kelti életre a néha nem sokat sejtető gyerekrajzokat! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése