2012. december 11., kedd

Kincsesládikó

A mi adventi naptárunkba (ami nem annyira naptár még, hanem egy nagy kosár, benne 2x24 kis zsákocskával, amiből minden nap választhatnak egyet-egyet) sok-sok "kincs" került az idén. Kréták, üveggolyók és némi ehető.. :) (szőlőcukor, aszalt gyümölcs stb.).
Tegnap azon kaptam magam, hogy kaptak már, egyikük 7, másikuk 9 üveggolyót és 1 van meg belőle... mert úgy elvesznek... amikor kérdeztem miért nem vigyáznak rájuk, z volt a nagyon egyszerű és értelemszerű válasz: hogy mert nincs helye. :p Ugye- ugye...
Így amíg ma délelőtt oviban voltak, elballagtam egy kreatív boltba, vettem 2 fadobozt, némi szalvétát, és itthon nekiestünk együtt. Lucámnál épp tombol a lómánia, Botond meg annyira bizonytalan, hogy ő bárminek örül :D, így neki szabadon választhattam a meglévő kínálatból. Traktoros-verdás kincsesládikót nem akartam, valami klasszikusabbra vadásztam... ;) és akkor rábukkantam egy ólomkatonás szalvétára. Tökély. :)

Itthon vágtunk, ragasztottunk és a végeredmény íme:




A gyerekek álmainak netovábbja lett a két kincsesláda, azóta folyamatosan kincsekért kutatnak a lakásba, amit bele rejthetnek. Már egy halom apróságot összegyűjtöttek :) Egy gyereket nagyon könnyű boldoggá tenni. :)

Ráfordított költség:
350Ft - doboz
45 Ft - szalvéta

Fél óra munka, némi várakozás...

A keletkezett érték: felbecsülhetetlen. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése