2012. december 7., péntek

Adventi bazár

Idén is készültem a Csillagösvény Waldorf Iskola adventi bazárjára, az ovink asztalára készítettem ezt-azt. Többet szerettem volna, de idő hiányában ennyi lett a vége. Hozzáteszem ők az én első marokmanóim, azért látszik, melyikük volt a legeslegelső és melyik, ahol már belejöttem..:) Tudom nem szép, hogy a "gyerekeim" között van egy kedvenc, de hát van: a zöld manó barna sapkában.. Erősen gondolkozok, hogy a bazáron eldugom és ez lesz az én nemsokára kis egyévesem szülinapi ajándéka (egyébként is egy marokmanót szerettem volna neki adni, de hát Ő, hát Ő teljesen AZ a Manó, akit elképzeltem Neki. :) ). Na jó, belekukkantok még a plüssös szatyromba, ha van ott még barna plüss, akkor készül mégegy, csak Neki. :)



Középen sok kis gyufamanót láthattok, nagyobb gyufásdoboz az "ágyuk". Vannak még levendulazsákok, és pár kitűző.

A seprűpacikkal az idei vásárra nem készültem el :(, no meg a segítségem sem volt itthon a héten, aki méretre vágta volna hozzá a seprűnyeleket.. :P De még két pacinak el kell idén készülnie: egy az ovis kiscsoportba, egy pedig egy kisfiúnak, akinek az anyukájának megígértem, hogy tehet egy ilyen pacikát a fa alá.. ;)

Ha időtök engedi, mindenképp gyertek el a bazárra, nem csak az ovis-sulis anyukák/osztályok keze munkáját lehet megvenni, nagyon színvonalas kézműves alkotókat hívtak meg a szervezők, mindenkinek találtok ajándékot, ebben biztos vagyok ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése