2012. november 13., kedd

Mi a manó...?

Az első helyen a gyerekeim állnak (bocsi, de igen, volt már, hogy egy nappal később lett kész egy megrendelésem, mert a lányommal festeni "kellett", fogadjátok el kérlek! ;) ).
A második helyen a megrendelések. :)
A harmadik helyen az egyéb kategória.. :) ide tartozik pl. minden óvodai varrni-öltögetni-kötögetnivaló. Jelenleg azonban adventi vásárra készül az ovink és túl sok portéka még nincsen. Elkezdtem kutatni ezért délután, hogy mi az ami tényleg egyedi lehet, nem 20 munkaóra elkészíteni és adott esetben én is adnék érte pénzt..:)

Így született meg életem első tűnemezelt manócskája:


Aki tűnemezeléssel foglalkozik, biztosan millió hibát lát benne, hiszen jópárat én is látok, de a hibáival együtt oda vagyok érte :)

És nem, nem a lábai rövidek, a pulcsi hosszú, hogy ne fázzon meg a dereka! :)

A leírással nem bajlódnék, mert más ezt már gyönyörűen megtette és a végeredmény is szebb, mint az enyém, így ha saját manócskát szeretnél, akkor ide érdemes ellátogatni: http://fionaduthie.blogspot.ca/2011/01/love-gnomes.html

Biztosan készül majd még több manócska is, hozom majd róluk a képet! ;)

Egy megrendelés is kifutott azért ma.. ;) egy babaváró szett egy kedves visszatérő megrendelőmnek. Képet csak holnap mutatok (remélem holnap odaér), mert került bele meglepi is... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése