2012. november 11., vasárnap

Igazolás



... na az ami nincs.. :) de azért felmutatok pár dolgot, amit mostanában csináltam. Sajna a három gyerek+ovi+ itthoni teendők+meska+vásározás+ miegymás mellett mostanában egyre kevesebb időm futja, hogy vezetgessem a blogot - amit eddig sem vezettem túl szorgalmasan, hát micsoda pocsék blogger vagyok én... :))

A teljesség igénye nélkül az alábbiak készültek mostanában:

Fiacskám alvós macija (jobbra) mellé elkészült végre lánykám alvósnyuszija, kb. másfél év különbséggel... :D (amilyen türelmesen várta, annyira örült is neki, azóta ezzel alszik, pedig már 5 éves nagylány, mégis, ezért a butus kis nyusziért teljesen odavan ;) )

Aztán készültek az ovinkba manócskák és egy egész nyuszicsalád ;)(ők még szeptemberben készültek, de azt hiszem nem mutattam róluk képet itt a blogon)


Ezek a madárkák ismét az én gyerekeimnek készültek, mert muszáj volt a szabásmintát kipróbálnom, annyira tetszett!! ;)


Az nem járta, hogy a legkisebbemnek nincs saját párnája, így kapott egy cimkezászlóval ellátott ;) hajópárnát (a neten kering egy rakat hajópárna, de én picit más formára vágytam, így született meg ez az elég vad színösszeállítású párnácska ;) :

Elkészült egy wetbag prototípusa is, baglyos, hát milyen másmilyen..? :)




Egy kedves megrendelőm kérte, hogy lánykáinak varrjak szülinapi filc koronákat - ismét jó alkalom volt, hogy (az egyébként régóta tervezett ;) ) koronákat először nekik készítsem el, így kiderülhetnek az apróbb-nagyobb buktatók és megrendelőmnek már olyat készíthetek majd, ami lehetőség szerint hiba nélküli. Egész jó megoldást találtam végül - a kérés ugyanis az volt, hogy viselője 1 éves kortól 7 éves korig hordhassa azt. 7 évesem ugyan nincs, akin tesztelhetném, de a 11 hónaposomra és az 5 évesemre is teljesen jól állítható ;)



 Aztán volt közben egy Projekt Showroomon való részvételem is. Ennek feltétele volt, hogy végre el kellett készülniük a termékkísérőimnek - és vásárba nyomtatott vacak kis termékkísérővel ugye mégsem mehetek, főleg nem, ha az ott résztvevő többi kiállító Marbushka, Bugyola, és egyéb neves tervezők, kézművesek... Így kicsit upgradeltem az anyagokat ;) és megszületett az első nyomdai termékkísérőm is ;) Nekem tetszik, bár az idő sürgetése miatt nem épp olyan lett, mint szerettem volna, na de majd a következő kör... ;)




De még mindig nincs vége a sornak...:)

Készült az oviba egy tucat kiskötény (kenyérdagasztáshoz ;) ), ilyenek:

 
A búzaszemek hímzése nem az én érdemem, a többi anyuka szorgoskodott vele.
Bár mindig azon panaszkodok, hogy magunknak szinte semmi idő sincs varrva, ennek ellenére, vagy talán épp ezért(?) :) az olló nem állt meg a kezemben amikor szabtam és gyorsan kiszabtam kettőt az én két "nagy" gyerekemnek is, és ha már belelendültem a varrásba, hát az övékét is megvarrtam gyorsan. Beavatni még nem sikerült, annyi időm még nem volt azért.... :D (mármint, hogy süssünk is valamit).

 
Márton nap is volt az oviban, így készült egy pár manócska. FB-os oldalamon már megígértem, hogy hamarosan közzéteszem szabásmintájukat + rövid képes leírást is közzéteszek itt - hogy akár a magatok :)) akár gyermeketek (inkább azért gyermeketek :)) ) örömére készíthessetek ilyet. Mérete alapján az adventi naptárba is csempészhettek majd belőle.


Ma vendégeket vártunk délutánra, a rumli pedig a szokásos kétszerese volt. Hogy erőt gyűjtsek a rendrakáshoz, készítettem pár levendulazsákot, amiket fel is lógattam már azóta a lakás különböző pontjaira. A megszokott zsák formát most nélkülöztem, a zsákvászon maradt, csipkéből viszont színeset választottam. Miközben töltögettem, jó mélyeket szippantottam a finom levendulából. Azt hiszem ez lesz az új "kikapcsoló varrásom", jelen lelkiállapotom szerint szükség lesz rá hogy vagy 100 ilyet varrjak... :)))



Hát jelenleg ennyi. Van amiről nem készült fotó, mert nem tartottam arra érdemesnek, pl. a showroomra készült még 2 tucat nyálkendő, előke és pelenkázó, de ezeket már nem volt kedvem befotózni, úgyis ismeritek őket. Készült még szintén az oviba pár terítő, de egyrészt a 4 méter hosszú, 1,40 széles terítőt nem volt hol lefényképezzem.. :) másrészt sima fehér terítő, mit mutassak rajta...? :)


Amik jelenleg készülőben:
- egy új pelenkázó fazon, remélem olyan lesz, amilyennek megálmodtam, a showroomon ugyanis rá kellett döbbennem, bár nagyon csini a pelenkázó, valószínűleg rajtam kívül, aki kb. 500x tekertem már össze a pelenkázókat, senki sem tudja úgy összetekerni őket, mint amikor megveszi, úgy meg már nem akkora öröm... így kitaláltam egy új záródási formát, ami egyszerűbbé is teszi, sőt, új funkcióval is ki tud így egészülni... ;) Na csak olyan legyen, mint amilyennek elképzeltem... ;)
- fiús wetbag bagoly,
- 3 filckorona,
- adventi naptár az enyémeknek
- adventi naptárak az ovis adventi vásárra,
- seprűparipák szintén az ovis adventi vásárra,
- manócskák - nem hiszitek el, az ovis adventi vásárra... :)
- egy babzsákfotel - NEM az adventi vásárra, de az oviba... :)))
- pár alvósállatka, amit a mikuláscsomagba csempészhet majd, aki akar - a baglyok prototípusa már megvan, fotóztam is, de mivel az első példány meglepibe készült valakinek, így még nem mutathatom... ;)
- egy játék csatos hátihordozó
- baba ágynemű garnitúra - igen, az oviba... talán ha időm engedi, végre a saját lányomnak is sikerül megvarrni...

Hát most hirtelen ennyi jut eszembe. Még sokmindent szeretnék, de sajnos egy nap csak 24 óra, aminek csak töredékét tudom a varrógép előtt tölteni, az idő meg rohan.  Remélem sikerült megmagyaráznom, miért születik ritkán új poszt ide a blogba.. :))

2 megjegyzés:

  1. Mind nagyon szuper! :) A manók a kedvenceim :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :) Igen, manók még biztosan kerülnek ki a kezem alól...!:) Öröm látni a "születésüket! ;)

    VálaszTörlés