2012. november 28., szerda

Amikor lassítani kell...

Épp tegnap volt, hogy valaki megkérdezte tőlem, most épp mit varrok...

vettem egy nagy levegőt, majd összeírtam...:

hát jelenleg varrom a maradék megrendeléseimet
- 3 filc koronát :) ez inkább kézi varrás, pici gépi is lesz benne azért...
- egy gyerek háti-hordozót ;) (mármint játékbabának)
- egy textil faliképet...

az ovis adventi vásárra:
- manókat (nagyon leegyszerűsített babamanókat, meg talán pár marokmanót)
- gyufababákat ;) (ha találok valahol végre családi gyufát...:s ezen bukik el a projekt...)
- levendulazsákokat
- textil karácsonyfadíszeket
- seprűpacikat

Szent Miklós napra az oviba mikulás zsákokat, az első jel (lejjebb kifejtem) már itt érkezett... bevállaltam volna többet, de az egyik anyuka rámszólt, hogy nemár... és visszavette a bónusz zsákokat, így csak 2-t kell nekem... Ezúton is hálásan köszönöm Kingának! ;)

És legalább a gyerekeimnek szeretnék sk ajikat adni (a tervezett "idén végre mindenki sk ajit kap" helyett)... hát meglátjuk mennyi energy marad... a megrendelésekkel a héten készen kell lennem + az adventi vásár jövő hét végén van... szóval utána nekieshetek végre a sajátjaimnak... ;)
mindkettejüknek megígértem még szeptemberben, hogy kapnak manóbabákat ők is (nyálcsorgatva nézték, ahogy készülnek az oviba a manók, majd persze a kiscsoportba kerültek a babák, nem hozzájuk, úgyhogy játszani sem tudnak vele... :p mielőtt bevittem, itthon játszottak velük 2 napot, kb. nonstop...)
Luca waldorf babájának szeretnék pár normális, igényes rucit összedobni,
Botinak egy "kardhüvelyt" szeretnék filcből (állandóan a gatyájába dugja a fakardját, félek felnyársalja magát :p így biztonságosabb talán... ;) )
falvédőt is szerettem volna nekik, de az tuti nem lesz meg Karira..:(

A felsorolásból kimaradt, hogy péntekre kell a fiamnak egy hátizsákot készítenem az oviba a kirándulásra.. és hogy még egy aventi naptárat is szeretnék nekik, annak is meg kellene lennie a héten... Meg persze bevállaltam (ééééén hülye :( ) egy TRÉV figurát, aminek a készítése alapvetően feltölt meg jó érzés meg minden ,csak most... na mindegy, aki hasonló cipőben van, tudja...

Ja és Karácsonyra jó lenne, ha készen lenne a kanapénk megkopott, szakadozott huzata helyett az új huzat pár párnával... és egy új, legalbb egy napig foltmentes karácsonyi terítőre is fáj a fogam... és adjam el a varrógépet, ha ilyet most veszek.. :p

Mindezeken felül a ma délelőtti programom az alábbi lett volna:
reggel gyerkőket bevinni az oviba, közben páromat kitenni a munkahelyén. Oviba három gyerekkel be, eggyel ki, az egyik ovis apukát elfuvarozni az autószerelőhöz. Onnan be a helyi kerámiaműhelybe, ahol elkészült egy kerámia falikép az ovinak + vettem pár cuki tányérkát-pohárkát a babaszobába. Eddig stimmelt a program.
A további az lett volna, hogy elmegyek a Hartmannba 100méter gézért a sulisoknak, aztán haza, becsomagolom a meskán eladott holmikat, és robogok velük a postára. És ha ez is megvan, iparkodok, hogy még a gyerkőkért odaérjek 1-re az oviba.
Sajna a program a kerámiaműhelyben végetért... felhívott valaki, amikor már indultunk volna, és az én legkisebbemnek itt elfogyott  a türelme és keserves sírásban tört ki, rövidre zártam a telefont és elindultam nagy lendülettel, hogy minél előbb a "gurulón" legyünk, akkor nyugalom van általában hátul... Figyeltem a kocsi orrára mert két fa közé álltam be, figyeltem a már torkaszakadtából üvöltő 11 hónaposomra, akinek már a hangja is kezdett elmenni az üvöltéstől, csak arra a 1,5 méter magas, 10 méter hosszú korlátra nem figyeltem, ami mögöttünk volt... így történt, hogy sikeresen közepesen súlyos sérüléseket okoztam az autónkon...:(, aminek javítása mindenképp súlyos összegekbe fog kerülni..:(

Itt nagy levegő, kiszáll, károk felmérése, a korlát érintetlen maradt :p, kerék rendben, elhagyni nem fogok semmit, újabb nagy levegő, sírás visszafojt, kocsiba beül, majd hazahajt. Otthon telefon férjnek, fotókkal megerősítve a káreseményt...(azóta nem jelentkezett :s remélem azért még szóbaáll velem :p)... 11 hónapos megvígasztalása, aki még mindig ordít...
Tea készítés, meditációs hanganyag berak, és a nap nagy része átszervez... no posta, majd délután.., gézt ma nem hozom el és a bébiszittert is korábbra hívtam ide (eredetileg azért jött volna, hogy tudjak  dolgozni délután, de végül amíg kivitte a gyerekeket, beültem a tévé elé és néztem a Sprektumon egy házfelújítós műsort...).
Ma nem dolgozok éjjel egyig, max. 10-kor lefekszem, lesz ami lesz. Tudomásul veszem a jelzést és hálás vagyok, hogy ennyi figyelmeztetéssel megúsztam. És még hálásabb, hogy a figyelmetlenségemnek már a parkolóban következménye lett és nem az autópályán követtem el hibát 130-cal. Mindennek oka van, ugyebár..

Ettől még a feladataim nem csökkentek, de legalább tiszta jelet kaptam, hogy könnyítsek, ahol tudok, pihenjek többet és semmi esetre se vállaljak már többet a nyakamba (voltak még terveim, hogy a meskára mennyi mindent készítek Karácsonyig... nem, állj. Nem a bevétel minden. (Nem, mint ha eddig a dollárkák lebegtek volna a szemem előtt, ha ez lenne a lényeg, már rég abbahagyom, de a FB-on gyűjtött like-ok és "hűűű" meg "aztaaa" kommentekért sem éri meg, ez már nem... nincs mese, pihi kell.)

Így sajnálom, de nem hiszem, hogy rettentő sok újdonságot láthattok tőlem Karácsonyig... :(.. vagy inkább az idén... Karácsony és Újév között TÉNYLEG pihenni szeretnék...

1 megjegyzés: