2012. június 9., szombat

Visszatérés

... bár babócám még mindig picurka, nemsokára eléri a féléves kort és a napokban megcsillantotta a reményt, hogy talán lassan lassan lesz időm visszaülni a varrógép elé, rövidebb időkre legalább... ;)

Jenkánál a vizsgámat el kellett halasztanom - újra :( - több okból, magyarázkodni, mentegetőzni nem fogok... meg tudtam volna csinálni most is, de beleszakadni nem akartam, túl sok van most rajtam, minden időmet pihenésre fordítom jelenleg és könnyítek, ahol tudok. Ez azt jelenti, hogy rucikat csak korlátozottan fogtok tőlem látni továbbra is, marad az, amit a fehérnemű vizsgámmal elkészíthetek.


Hogy a visszatérésemmel valami újdonságot is hozzak, minden hónapban lesz egy téma, ami köré épülnek a meskára készülő holmijaim. Ezek egyrészt követik az évszakokat, ünnepeket, másrészt a vizsgára való felkészülésemhez szükséges technikákat.. ;)

Júniusban lakástextilekkel készülök és a Foci VB tiszteletére igyekszem a focirajongóknak - ill. az ő babáiknak ;) - szóló dolgokkal is készülni.

Nekem most van egy fél félszabadnapom :) - vagyis egy fél napom, amikor csak egygyerekes vagyok.. ;), igyekszem összedobni pár dolgot.

Nektek pedig



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése