2012. május 22., kedd

Színezd ki, vidd haza!

Mivel ma szakad az eső, az én kis baglyaim pedig leginkább a szinezővel vannak ma el, amit a bőrgyógyásznál kaptunk :p, viszont már nem találtam több színeznivalót - alapvetően nem vagyok a színezők híve, de néha időről időre kénytelen vagyok felülbírálni a gyerekneveléssel kapcsolatos elképzeléseimet... ;) - jobb híján adtam nekik egy-egy kinyomtatott baglyocskát a Bamboola logóból. Nem várt sikere volt, így úgy gondoltam nektek is elérhetővé teszem, hogy ne csak Disney figurákat színezhessenek a gyerekek - én ezeket találtam többnyire a neten... ;)

A Te rajzolsz én varrok projekt elsö körben lezárult, öröm volt benne részt venni, még ha csak egy nyúlfarknyi feladattal is. Így miközben színeztek, jött egy ötlet... ;) Kicsiben most egy hasonlót hírdetek Bamboola körökben ;)

Színezd ki a Bamboola logójában szereplő Bamboolina bagolylány vagy Bamboolino bagolyfiú valamelyikét és küld vissza a bamboola.meskabolt@gmail.com címre június 15-ig. A beküldött képeket feltöltöm a facebook oldalamon egy mappába és július 15-ig lehet rájuk szavazni. A legtöbb szavazatot kapott baglyocska alkotója egy bamboolás párnát kap, az általa megálmodott színben.

Egy tapasztalat: kérlek, a gyerekeknek ne mondjátok ezt el, legyen nekik meglepi. Ne azért színezzenek, hogy megkapják, hanem csak, mert színezni jó. Színezzetek ki többet is aztán kérdezd meg neki melyik tetszik a legjobban és azt küldd be. (minden nevező csak 1 képpel nevezhet)

A képekre kattintva meg tudod nyitni a nagyobb változatot, amit ki tudsz nyomtatni. Had kopjanak azok a színes ceruzák, kréták! ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése