2012. február 12., vasárnap

Felmentést kérek ;)

Tudom tudom, az utóbbi időben nagyon elhanyagolom a blogírást, amit korábban sem vittem túlzásba... :) de az én kis törpim sajna nem az az eszik-alszik újszülött... Így továbbra is csak a tervek gyűlnek tovább, hogy egyszer majd csak öntsem ki a munkákat a kezem alól... ;)

Azért vannak híreim is.. :) készül a weboldalam - még mindig :))) - de most esélyes hogy 1-2 hónapon belül végre meg is tudom nyitni. Addig is a Facebookon a Szárazépítészeti Design oldalán lesz jövő héten egy termékem (minden nap van 4-5 kézműves, akinek a termékeire lehet licitálni. A licit 100 Ft-ról indul és érdemes benézni, vannak nagyon szép dolgok én is vásároltam magamnak egy nagyon csini láncot ;) ). Hogy mit viszek, az még... mondjuk hogy titok :D (igazából nem tudom eldönteni, hogy a megszokott bamboolás dolgokból - cimkepárna, pelenkázó alátét, előkelőke, nyálkendő, esetleg komplett babaváró szett - vigyek valamit, vagy valami olyat, ami tágabb közönséget elérhet és így az oldalamra csalogathat... ;) Sok időm nincs megálmodni, a napokban el kell készülnöm vele...

FB-os tagjaim nem nagyon jeleskedtek az ötletelésben ;) de hát ez nem is az ő, és nem is a ti dolgotok... ;) (igazból ötletem rengeteg van, csak valami nagyon "ütőset" szeretnék vinni... bár lehet a cimkepárna, stb. csak számomra nem lángoló szerelem már.. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése