2011. december 10., szombat

Csajszis papucs a csajszimnak

Lánykámnak ma égető hiányérzete támadt: neki nincs is igazi nagylányos papucsa!!! Az milyen? "Hát virágos! És olyan, mint a tiéd anya!" (épp egy ikeás frottír papucs volt rajtam :p)

No mivel már sokszor megígértem neki, hogy varrok neki egyet, de eddig mindig kimaradt, gondoltam itt az ideje, hogy pótoljam az elmaradásom, így ma délelőtt gyorsan összedobtam az egyik ottobre design-ból egy kis papucskát neki. ;)
ez az első valami, amit az ottobre-ből megvarrtam - ígéretes, mert a 28-as papucs, TÉNYLEG 28-as.. :)

A készítés menetét ismét nem fotóztam :p, ne hari, bár nem egy nagy mutatvány... a papucs alja és teteje is 2-2 réteg, közötte 1 réteg vatelin, majd miután rátűztem a tetejét az aljára, egy ferdepánttal dolgoztam egybe az egészet. Ennyi.


Csajszim boldog vala. ;)

Kicsit csúszik az alja, gyapjúfilcből csináltam... még be kell szereznem pufi festéket és akkor ezt a problémát is kiküszöbölöm..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése