2011. október 16., vasárnap

Újra itt, ott meg egy darabig most nem...

Na igen... a nyári kising már nincs akcióban... :) az őszi közös anyagrendelés kicsit nagyobb volumenű lett, mint azt előre sejtettem, így jópár hetem ráment arra, hogy az anyagokat felvágjam, dobozokat kerítsek, elvonszoljam a postára (volt 13 kilós postacsomagom is és olyan szállítmányom is, amit 4 körben juttattam el a tulajdonosához). De végre vége. Gyönyörű polárok és kordok várják a varrószobában, hogy végre nekilássak és készüljenek Lucának ovis nacikák elsősorban, másodsorban téli kisrucik, harmadsorban valami a meskára is csurranjon azért... ;)

De most már újra itt vagyok és hamarosan valami újat is mutatok végre, a megszokott pelenkázón,  cimkepárnán, előkelőkén és nyálkendőn felül - persze ezek továbbra is készülnek "nagyüzemben".



A nem olyan rég készült, fenti képen látható babaváró szett például nekem az egyik kedvencem, de nem nagyon kapkod érte senki a meskán, lehet nem előnyös eléggé róla a kép...? Nekem így is tetszik, hiszen láttam élőben is, higyjétek el, nagyon vagesz kis térképmintás anyagból készült ;) (nem terepmintás ,ahogy talán első blikkre tűnik).

No hogy a címhez is némi magyarázatot fűzzek, igen, itt látni fogtok nemsokára néhány saját részre készült darabot, ezért kezdődik a cím azzal, hogy "újra itt" vagyok... hogy hol nem akkor? A meskán is közzétettem végre elhatározásomat, miszerint nem, sajnos egy darabig most nem vállalok új megrendeléseket, decemberben ugyanis gyarapodik családunk ;) és már nem a régi a lendület, nem szeretnék csalódott megrendelőket, ezért most egy ideig visszavonulok és csak a magam örömére alkotok (ha letudom az eddig azért még felvett rendeléseket ;) ). Márciusban vizsgám is lesz Jenkánál, így addig biztosan "zárva" lesz a bolt - ami azért nem teljesen igaz, mert ez-az azért mindig lesz a meskaboltomban, de külön megrendeléseket tényleg nem vállalok. Addig pedig marad az alkotás öröme ;)

Egy ilyen kis zöldborsóoverál például a must have kategória azt hiszem... :) December-januárig összehozzuk.. ;)

1 megjegyzés: