2011. október 28., péntek

Kiskabát - Part van

Bár Jenkának még egy tucat beadandóval lógok, a tél a nyakunkon, Botondnak meg nincs télikabátja, így gondoltam egy merészet, hogy varrok neki egyet.. (bár ezt még pont nem tanultuk :p, de a nyakamon egy kisebb méterárukereskedés polárkészletével vetekedő polárhalom, egy csomó vatelin és a bélésnek kinézett anyagból is sikerült még szereznem az Eurotextilnél... a kabátszerkesztést vettük, mi tarhat vissza..? :))

Hát némi lustasággal vegyített szerencsétlenkedés :p
Az első kabátszerkesztésre szánt kb. 1-1,5 órát szerettem volna megspórolni :p, ezért megpróbáltam Luca kabijáról levenni a szabásmintát - de egy ilyen pufi kabátnál ez már gyakorlatilag lehetetlen... vagy hát nem úgy ahogy én megpróbáltam, lehet megpróbálom még egy másik módszerrel...
Ezután felütöttem az októberi burdát, abban van egy hasonló fiú kabátka mint amit szeretnék Botinak... gondoltam kimásolom és összevetem azzal amit én "levettem" a kabátról mintát...
Lámpafénynél nagy nehezen kibogarásztam a mintát... de ránézésre látszik hogy rossz az egész... a karöltő ugyanakkora mint egy pólónál vagy ingnél...  Ha ezt még bélelem, vliessel, mert kesztyűvatelint sajna nem kaptam..:( ,  bele se tudja dugni a kezét... no comment... a héten másodszorra állapítom meg, hogy burdából Soha Semmit nem varrok többé... megpróbálni is kár, kár az anyagért...
Ezen a ponton úgy döntöttem, mégis bevállalom azt az 1-1,5 órát a szerkesztésre, legalább jó lesz a kabika és holnap már szabhatom-varrhatom... erre most meg nem találom azt a kis noteszt amibe pár napja írtam fel Boti összes méretét...
még itt sem adtam fel, hogy majd nézek általános 104-es méreteket, jó lesz az... de abból meg csak kislányra van nekem táblázatom... hát banyek... abból kiindulva mennyire más testalkat Luca és Boti, esélytelen, hogy jó legyen rá a kislány 104-es méret...
sírni tudnék... holnap már varrni akartam, de most kezdhetem elölről, holnap lemérem Botit újra... aztán megszerkeszthetem a szabásmintát, de persze napközben ez nem hiszem hogy menni fog... újabb napot vesztek, vasárnap ebben akartam vinni a nagyiékhoz...
Most legszívesebben úgy hisztiznék, mint a lányom... hangosan sikítva, földön fetrengve, csapkodva... :p

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése