2011. október 20., csütörtök

Ismét szarkálkodok

... és más ötletével színesítem a blogomat, de ezt nektek is látnotok kell...! :)

Ezen a blogon egy olyan adventi naptár ötlete van, ami ideális: tele van meglepetéssel minden napra, jut egy kis játék is és mégsincs egy halom felesleges ajándék, vagy cukorka, csoki minden napra - mandula, dió, stb. meg remélem nem csak 1-1 szem jut decemberben :p így talán nem ennek kéne benne lennie a napi kis csomagokban...



A már tavaly is tetsző kis betlehemfigurás zsákocskák is zseniálisak, de egyrészt ilyen szöszölős munkára már nem lesz időm, energiám, másrészt talán még kicsik hozzá, jövőre jobban fog nekik tetszeni... ;)

2 megjegyzés:

  1. Nahát! Én is ezt néztem ki az idei adventra... Ötletes és fogkímélő (bár neki még csak kettő van :)

    VálaszTörlés
  2. :) nekünk már jó sok fogunk van, de így is nagyon ötletesnek tartom én is, már el is kezdtem gyártani... ;) majd jövök kész képekkel

    VálaszTörlés