2011. október 19., szerda

Burda, never ever...

Egy raglánujjú sima kis melegítőfelső megszerkesztése nem a világ, de mivel azért még gyakorlatom nem nagyon van benne, az idő meg szorított, mert lányomnak kevés hosszú ujjú felsője volt amit az oviban felvehetne, vettem egy nagy levegőt és nekiálltam kimásolni egy ilyen felső szabásmintáját a burdából. Kezdve azzal, hogy burdáék mostanában - gondolom milliókat spórolnak meg ezzel a nyomdaköltségen :p - 1 ívre kb. 50 modell szabásmintáját sűritik bele és így már nem annyira időspórolás ha nem szerkeszt az ember, hanem "csak" másol (közben megvakul garantáltan), de sebaj, ha legalább jó lenne a méret... de többnyire nem az...

A raglánujjú melegítőfelsőket amikor összevarrtam (ugye még sosem varrtam ilyet korábban, nem éreztem rossznak a mintát) majdnem elsírtam magam... kb. csónaknyakú felsőket kaptam... :p És - kivételesen - szótfogadtam mesteremnek, tehát nem 1 darabot szabtam ki, hanem egyből 4-et... tehát adott 4 elszabott felső... sebaj, azért megoldottam - kicsit nagyobb vsz itt-ott és kétszeres visszahajtás helyett egy passzés eldolgozás.. és már jó is a nyaka.. de hát gyorsabb az nem volt, mint ha magam szerkesztettem volna.. :p Egy szó mint száz, a jövőben max. ötletekért nézegetem át a burdát, szabásmintát biztosan nem fogok egy az egyben felhasználni belőle... csak a bosszúság..

No de a végeredmény végül kárpótol... ;) és lánykám is nagyon örült, hogy végre neki is készült valami... ;)


4 - mert viselője 4 éves lett... :)
Házikó - mert ez a jele az oviban...
Persze, ha már raglán, variálhattam volna az ujjak színével, de azt majd a harmadik-negyedik darabon - amik még csak kiszabva vannak... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése