2011. október 23., vasárnap

Amikor költözni kell...

Ideális esetben kisebből nagyobba, de ez most fordítva alakul. Eddig a kisszoba az én birodalmam volt, ahova bezsúfoltam az összes anyagomat, cérnámat, félkész varrományomat, a két varrógépemet, szalagokat, szabásmintákat, szakkönyveket, újságokat stb.

De lassan új családtag érkezik, akinek nem árt, ha van egy külön, háborítatlan kis birodalma. (A kötődő nevelésről olvastam már, sőt, gyakorlom is, köszönöm szépen ;), de mivel a két nagytesó közül az egyik már ovis, és tél közepén érkezik a csöpp, kell kalkulálni azzal, hogy a két nagy előbb vagy utóbb átmegy a szokásos téli köhögős, orrfolyós, lázas időszakán, és ez esetben nagyon dícséretes lenne ha a picúrt legalább részben szeparálni lehetne... másrészt a két gyerek melletti tapasztalat azt mutatja, jobb ha én költözök mellé mint ha ő mellénk, mert így csak én nem alszok, úgy meg a család pénzkereső tagja sem.. :p  jelenlegi gyerekszobában viszont nem férünk el négyen (3 gyerek + én), no.. hát röviden ezért kell költöztetni a varrószobámat - egy sarokba...

Ötleteket szívesen várok, hogy hova lehetne bezsúfolni ezt úgy, hogy ne legyen összképileg romboló.. és viszonylag egy helyen is legyen minden, mert ugye az nem jó, ha az anyagok a lakás egyik végében vannak, a szalagok a másik végében, a szabásminták, újságok a harmadik végében és marad egy kis asztal ahol a varrógép van... Jelenleg a nappali és a háló van versenyben én mindkettőnek csak a hátrányát látom jelenleg főleg.. :p minimális előnyök mellett...

HÁLÓ: nem látják a vendégek, viszont mégiscsak bekerül a félig munka, félig hobbi a hálóba, ami nem oda való...
vs.
NAPPALI: nagyobb hely van, mint a hálóban, viszont mindig mindent maradéktalanul el kell pakolni és még akkor sem biztos hogy rendezett összképet mutat a vendégek számára...

Ti, akik szintén alkottok otthon, hogy oldjátok meg?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése