2011. július 9., szombat

Hurrá nyaralunk!! :) Jesszusom, mivel..! :)

Ma felhívtak anyósomék minket, hogy mennek nyaralni a Balatonra, de végül egy egész házat  bérelnek és akkor már csatlakozzunk mi is... ;) Nagyon örülök, mert nászút óta nem voltunk nyaralni, a szabadságokat mindig télre tartogattuk!

Ellenben épp ebből kifolyólag, még életemben nem mentem el a két gyerekkel több napra nyáron, hirtelen rájöttem, nincs is mindenünk... ha veszünk akkor viszont megintcsak itthon maradunk:p

Lássuk csak, mi hiányzik a nyugalmamhoz...:
- egy-egy könnyed nyári takaró a manóknak,
- 1 hosszú ujjú kisinge van Botondnak a napozáshoz, de Lucának egyáltalán nincs, és hát minimum 2-2 darab kéne nekik...
- nincs normális méretű strandtáskánk, amibe beférne minden úgy, hogy nem kell polipként a strandra menni (főleg hogy a strand 1 km-re lesz a szállástól, tehát nem 50 métert kell egyensúlyozni minden holmival) - az etsyn találtam egy nekem tetsző darabot, bár ilyen jellegű anyagom nincs itthon, remélem az én farmer-ikeásvászon/designer vászon anyagaimból is jól fog mutatni. Meg hogy legalább fele ilyen jó lesz.
- neadjisten még valami övtáska jellegű valami is jól jönne, ha biztonságban szeretném tudni az értékeinket amíg fürdőzünk...
Minderre van 3 napom...jaj... :) Ha a fele összejön már boldog és elégedett ember leszek! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése