2011. július 3., vasárnap

..és a harmadik már tökéletes lesz! ;)

Ma készült két "kising" - azért idézőjelben, mert Jenka ezeket biztosan nem nevezné ingnek, meg lehet más sem, lévén max. az anyaga inganyag, egyébként egy bebújós pólónak/tuniknának nevezhetnénk... (Minek nevezzelek? :) )

Eredetileg kért tőlem egy kedves visszatérő vásárlóm egy hosszú ujjú kisinget a kisfiának nyaralásra, "vékony anyaga legyen, de hosszú ujja, hogy ne égjen meg a napon" - ennyi volt a kitétel. Végül két burda model keresztezéséből megalkottam azt ami szerintem  ennek a funkciónak megfelel és elkészítettem őt:


majd mivel annyira megtetszett, készítettem mégegyet Botondnak is:


Bevallom, veszélybe kerültek a pelenkázóalátétek... ez lesz az én új szerelmem. Botondon annyira jól fest (de erről most nem tudok képet rakni, mert csak félkészen próbálta, mire teljesen készen lett, elaludt), hogy elhatároztam egész kis garnitúra készül majd neki, kis változtatásokkal. Egyik itt lesz hímzett, a másik gallért kap, a harmadiknak bő ujja lesz, a negyedik csak háromnegyedes... ;) Esetleg színes lenvászonból is készül majd egy-egy darab... meg lehet ezzel állni? ;) Ha megvan a garnitúrája és még mindig nem tudtam leállni, azt hiszem ez is megy a meska termékek közé ;) (abban bízva, hogy nem csak nekem tetszik)

És hogy miért a cím...? :) Nos az első majdnem tökély, csak kicsit szűköcske lett a nyakkivágás, ezen még alakítani kell mielőtt a vevőhöz kerül ;) (hacsak le nem csap Botond kisingére ;) de akkor is kell rajta alakítani, mert ebben a formában Botondra is szűköcske...)
A második mondjuk napozós ingnek tökéletes, de azért általános viseletre kicsit vékony az anyaga, apjuk egyből hálóingnek titulálta ;p

Tehát marad azt hiszem a lenvászon, esetleg megnézem majd még egy kicsit vastagabb pamutvászonnal - valamilyen helyes ingganyaggal a történetet... ;) de nagyobb nyakkivágást kap és én az ujján még bővítenék kicsit, úgy nekem jobban tetszene... meglátjuk... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése