2011. július 10., vasárnap

Egy, megérett a meggy

És elkészült a listáról az első darab, a mindent elnyelő strandtáska. Kizárólag újrafelhasznált anyagokból készült, az egyetlen darabja ami új, az a gomb, amit Jenkától kaptam! ;) A farmer anyag egy régi - és rajtam egy hatalmas zsáknak tűnő - kismamaruhából van, a matrózcsíkos anyagot pedig egy kedves mamamitól kaptam kb. egy éve, amikor nagyon patchworkozni akartam - ma is akarok és már van sok-sok négyzetem, de tervezésig és főleg kivitelezésig még nem jutottam... :) Azonban ezeknek a konyhai edénykifogó kesztyűnek kiszabott matrózcsikos anyagoknak most nagyszerű hasznát vettem! :)

A tervezés nem volt tökéletes, így párszor bontanom kellett és a tökéletes, végleges verzióhoz még egyszer majd kell - jelen formájában ugyanis nincsen bélése, de majd lesz. :) Még nincs meg hozzá a megfelelő anyagom, de ha áttúrom az elronttott varrásaim dobozát biztosan találok majd hozzá megfelelőt... ;) És akkor majd teljesen készen lesz, addig meg ciki vagy nem, így használom.

Az etsys példány azért már nem mutatja az én "kis táskácskám" (próbaként belepakoltam a komplett fregoli tartalmát :p) gyermekbetegségeit, de majd a második szebb lesz. De azt nem most varrom meg.. ;)

Hát ebből:
 lett ez:

Minden esetre én szeretni fogom, mert hosszú évek óta az első új táskám! :) És mérete már a két(+)gyerekes léthez igazodik! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése