2011. június 28., kedd

végre a családnak is jut valami

Végre volt annyi időm, hogy összedobjak Lucának egy - rém egyszerű, tehát időben kb. szabással, vasalással, némi szenvedéssel :) együtt 40 perc  - szoknyácskát.

Kétoldalas, mindkét oldala egyformán használható, kifordítom-befordítom gumis derekú szoknya. :)
Tervben van, hogy készül hozzá mindkét anyagból egy-egy kisblúz így máris egy komplett, 4 féleképpen variálható ruhatárat kap a kis hölgyike. ;)

(ezt a képet valamiért mindig visszafordítja, pedig isten biza elforgattam és úgy elmentettem... mégis... most fáradt vagyok effajta rejtélyeket megoldani, ne haragudjatok... ;) )

A szürke anyag nem kifejezetten ruházati anyag, ha elárulhatom, ágyneműnek vettem (de még nem használtam). Ellenben szerintem zseniális az esése, se nem merev, de mégis tartja magát - pamutszatén-  tehát azért annyira nem gáz... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése