2011. június 28., kedd

Facebook

nyereményjáték megint, de ezúttal nem én hirdettem... :) én csak nyerni szeretnék... :)))
a Textilcsoda méteráru végre elérhetővé teszi itt Magyarországon is a design texileket, szinte biztos, hogy törzsvásárlójuk leszek.. ;)
Addig is.. jó lenne nyerni egy csinos kis textilcsomagot... sk varrt holmikkal lehet nevezni, július végéig zajlik a játék, a nyertes egyszerűen a legtöbb like-ot/hozzászólást kapott kép tulajdonosa.
Július végéig terveim szerint a pelenkázón és cimkepárnán kívül valami komolyabbal is nevezhetek... :) pl. az alább bemutatott kétoldalas szoknyácskát még kicsit továbbfejlesztem, elkészítem hozzá a blúzocskákat és akkor azzal.. ;)

Aki szereti a termékeimet, a blogomat vagy csak engem.. :) kérem, szavazzon a képeimre!

Egyelőre három képpel indultam, de július végéig még lehet benevezek valamit... ;)
1
2
3
Köszönöm!

2 megjegyzés:

  1. Kati, ha teszel majd egy linket, hogy hol lehet, én szavazok, mert szeretem a termékeidet :)

    VálaszTörlés
  2. Tündi! Köszönöm...! :) Milyen igaz... link nélkül azért egy pöttyet nehéz...
    Javítottam! :)

    Remélhetőleg lesznek még egyéb dolgok, amikkel indulok, csak még nem készültek el... :)

    VálaszTörlés