2010. november 5., péntek

ágytakaró

Már jó régóta tervezem, hogy Lucának és Botinak varrok ágytakarót és hozzá passzoló falvédőt. Nem egyszerű annyira, mivel egy szobában vannak, szeretném, ha színben is, témában is hasonlóak lennének, de mégis az egyik lányos, a másik fiús lenne.. így ezt még egy kicsit tervezem... :) Szerencsére Dia a mamamiról nem ennyire határozatlan és megkeresett egy konkrét elképzeléssel. Nekem így a tervezés izzadságos feladata helyett csak a játék maradt a színekkel, nagyon jót játszottam :)
Ide raktam, oda raktam, tologattam, kivágtam, újra sakkoztam... végül találtam egy olyan összeállítást, aminél azt mondtam ÁLLJ ne tovább :)

A végeredmény ez lett:


Sokkal közelebb nem jutottam Luca és Boti ágytakarójának terveiben, de nagyon nagy öröm volt ezt a takarót elkészíteni! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése