2010. október 25., hétfő

Eltelt némi idő

...mióta felmondtam és itthon vagyok. A blog aktivitásából talán azt sejtettétek, hogy csak lógatom a lábam, esetleg teljesen elbukott ez a vonal és most a T.scoban árufeltöltök.. nos egyik sem, varrogatok ezerrel. Pár anyuka kért tőlem kötényelőkét, esőnadrágot, varrtam a manóknak melegítőnacit - szerencsére nem sokat, mert most hétvégén már azt is megtanultam Jenkánál hogy hogyan is kéne mindezt :D , így az új ovisgatyák már teljesen profik lesznek ;), legalábbis azon leszek... :)

A most hétvége amúgy nagyon jó  volt, bár nem haladtunk úgy, ahogy Jenka kinézte eredetileg belőlünk (remélem nem csalódott nagyon nagyot, a következő óráig ígérem még többet és többet gyakorlok, hogy biztosan ne miattam álljon a csoport). Így is belefért a melegítőnadrág, egyszerűbb (bebújós) melegítő felső/póló, gombolópánt és egy-két fajta nyakmegoldás, ha nem is az összes. Az új ismeretekkel felvértezve alig várom hogy tényleg végre a manóknak varrhassak, így darálom a még félbehagyott varrnivalóimat (gumilepedők, oviszsákok, fali tároló, tányéralátét, pelenkázóalátét.. , ágytakaró uhh... nem is kevés...)... péntekre pedig villantanom kell min. egy pólót és egy nadrágot Jenkának... és még adventi naptárat is szeretnék a manóknak, egy nagyon édeset találtam egy régi praktikában volt, MUST HAVE! Ezen felül lassan itt lesz Boti szülinapja és neki meg szeretnék egy fali autótárolót, ami levéve játszószőnyegként is funkcionál... de mikor, atyaég...? És egy barátnőmnek is ígértem falvédőt, lassan megfagynak, nem halogathatom azt sem a végtelenségig. Főleg, hogy várja.. :) Jaaa és falvédőt a manóknak is szeretnék lassan.... Klónok jelentkezését várom! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése