2010. augusztus 25., szerda

Gyakorlat teszi a mestert :p

Ma túl nagyot nem alkottam még... elkészült egy oviszsák, kicsit hosszabb idő alatt, mint számítottam rá, a nap többi részében pedig egy táska bélésének a cseréjével küzdöttem/küzdök - az egykori készítője képes volt mindenhol egybevarrni a táskát a bélésével... és a húzózárat sem sikerült normálisan bevarrni, tehát egy egyszerű béléscseréhez már majdnem elemeire bontottam a táskát... na elemeire azért nem bontom, de sajna a húzózárat akár ki is cserélhetem mert azt is egy művelettel varrta rá a táskára a béléssel... ergo ahogy kivette ma bélést, a zipzár kiesett... argh.. :) sebaj, gyakorlat teszi a mestert.. :) + tudok koppintani egy táska szabásmintát ;) még jól jöhet... ;) (bár én nem így varrnám meg, már most sem...)


De nem bosszankodok, gyönyörködök inkább az oviszsákban ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése